Nabavka

Nabavka nije samo skup računovodstvenih dokumenata na jednom mestu. Nabavka je složen proces gde su računovodstveni dokumenti samo jedan od elemenata nabavke. Kada se govori o nabavci često se misli samo na robu, sirovine i materijale, ali nabavljati se mogu i druge stvari: ljudi, osnovna sredstva, rezervni delovi i sl. Za svaku delatnost nabavka nije ista. Proizvodne kompanije proces nabavke vide drugačije od trgovinskih. Šta je vama važno?

Upravljanje nabavkom

Zvuči jednostavno, zar ne? Mi možemo pomoći da bude jednostavnije i efikasnije. Iako upravljanje nabavkom za svaku kompaniju predstavlja izazov, potrudićemo se da podelimo sa vama naše iskustvo i da ga prilagodimo vašim potrebama.

Planiranje nabavke

Kako da znate šta će vam biti potrebno u budućnosti? Sirovine, materijali, roba. Planiranje nabavke je složen proces koji smo ugradili u Balans imajući na umu mogućnosti integrisanog informacionog sistema i potreba različitih kompanija: trgovinskih, proizvodnih i uslužnih.

Skladišta i zalihe

Rad sa internim i eksternim skladištima, carniskim skladištima, komisionima i konsignacijama. Zalihe ne moraju uvek biti na jednom mestu. Balans omogućava centralizovano upravljanje svim skladištima i svim zalihama u tim skladištima.

Povežite nabavku i prodaju

Sa jedne strane imate kupce, sa druge dobavljače, spoljne saradnike, podizvođače i sl. Proces nabavke obezbeđuje povezanost svih elemenata u jednu celinu. Povežite prodaju i nabavku i u svakom trenutku znajte koliko čega treba nabaviti u zavisnosti od planirane prodaje. Nabavka i prodaja su u Balansu u "konstantnoj komunikaciji" tako da u svakom trenutku i jedni i drugi znaju šta treba da urade.

Rad sa spoljnim skladištima

Carinska skladišta, komisioni, konsignacije, uslužno skladištenje? Što više eksternih skladišta to više administracije. Balans omogućava jedinstven pogled na sva skladišta i stanje zaliha u tim skladištima omogućavajući kompanijama na taj način jednostavno planiranje kako nabavke, tako i isporuke.

Planiranje i optimizacija nabavke

Planiranje i optimizacija nabavke podrazumeva da znate šta i koliko nečega imate na stanju, koje porudžbine su vam "otvorene" i "rezervisane" kao i šta se u budućnosti očekuje od poslova. Planiranje i optimizacija nabavke trebalo bi da omogući oslobađanje gotovovine i izbegavanje "zarobljavanja" novca u prekomernim zalihama kojih se teško oslobađate. Zašto ne biste uvek imali optimalni nivo zaliha?

Melany tim nam je pomogao da unapredimo proces nabavke na način da je za sve učesnike u lancu postalo jasno od početka do kraja šta se dešava, kada se dešava, kako se dešava i zašto. To nam je pomoglo da skratimo vreme isporuke poručene roba našim kupcima i da uvek imamo optimalan nivo zaliha i slobodan keš koji nam je ranije često bio "zarobljen" u robi na lageru.

Vojkan Dragojević
Generalni direktor, Pheonix
  • Ključne prednosti
  • Nabavka - detaljno
  • Uvoz, reeksport, domaća nabavka i sve ostalo - praćenje kompletnog procesa nabavke
  • Planiranje i upravljanje nabavkom
  • Praćenje aktivnosti dobavljača - isporuke, uslovi, ugovori

Želite da saznate više?

Zakažite konsultacije ili prezentaciju i na sastanku ne dužem od 60 minuta pokušaćemo da vidimo ima li smisla uspostaviti saradnju. Obećavamo da ćemo sa Vama podeliti iskustvo koje imamo, a vi procenite da li je to iskustvo za vas značajno!

Naši klijenti